مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در خوزستان

معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر خوزستان با بیان اینکه با رمز «یا امیرالمومنین» امروز مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه آغاز شد اظهار کرد: در مرحله دوم در سطح خوزستان ۴۰ هزار بسته در قرارگاه امام حسن (ع) طراحی ودر اهواز و شهرستان ها آماده توزیع شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی خوزستان؛ سرهنگ  حاجتی با اشاره به اینکه دومین رزمایش در سه مرحله برگزار می‌شود، افزود:مقرر شد قرارگاه امام حسن (ع) تعداد ان بسته‌ها را به ۱۳۰ هزار بسته افزایش دهد.

وی اضافه کرد: همت، جهاد و حضور مردم باعث انجام این کارهای بزرگ شده که امیدواریم حضرت علی (ع) به جمع خاصی که از دیشب تاکنون حضور و فعالیت می‌کنند، لطف داشته باشد.

حاجتی تصریح کرد: خوزستان با همت مردمی که از ماسک استفاده کردند باعث شد تا آمار بیماری کرونا صعودش به سقوط تبدیل شود که بنده از مردم خواهش می‌کنم این کار را ادامه دهند تا ما بتوانیم با فراق بال بسته‌ها را به اهلش برسانیم.

وی در پایان یادآور شد: از مردم خوزستان تقاضا داریم کمک‌های خود را به قرارگاه امام حسن (ع) مستقر در سپاه‌های نواحی بسیج سازندگی خوزستان تحویل دهند تا به دست نیازمندان برسد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.