اطعام مومنانه با یاری مردم دشت آزادگان

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه دشت آزادگان از اجرای مرحله ای دیگر از رزمایش همدلی و کمک های مومنانه با توزیع بیش از ۲۰ هزار غذای گرم در دشت آزادگان خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی خوزستان؛ ستوان دوم نگراوی عنوان کرد: از آغاز فرمان امام خامنه ای(دامت برکاته) در نیمه شعبان با مضمون رزمایش همدلی و کمک های مومنانه در سراسر کشور و با هدف کمک به مستمندان و متضررین ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا،ناحیه دشت آزادگان بواسطه عملکرد چشمگیر هیئت های مذهبی ، مواکب ،گروه های جهادی، خیرین شهرستان این پخت و پز را در دستور کار قرار داد.

وی  اضافه کرد: بسیج سازندگی ناحیه که همه ماموریت های جهادی، محرومیت زدایی با محوریت این معاونت انجام می شود،بر این آمدند که امر رهبر خود و عمل خیرخواهانه را بصورت پخت و توزیع غذای گرم بین نیازمندان انجام دهند و پس از آن به سراغ خیرین،نهادها و بالاخص هیئت های مذهبی ، مواکب رفته که با همت و کمک آنان وسایل اولیه و مایحتاج پخت غذا از قبیل برنج،روغن،رب گوجه،مرغ و... خریداری و تامین گردید.

نگراوی ادامه داد: این پخت و پز به تعداد ۲۰ هزار در مرکز شهر سوسنگرد توسط هیئت های مذهبی، مسیر الله اکبر روستای شریعتی توسط هیئت عشاق الحسین، شهر بستان قرارگاه شهید سلیمانی و دیگر گروه های جهادی  صورت گرفت و این نذری ها بین مردم نیازمند و بی بضاعت توزیع شد.

۱۲

 

۳

 

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.