برپایی ایستگاه سلامت با توزیع ۱۵۰۰ ماسک رایگان توسط جهادگران رامشیر

در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی برای مقابله با ویروس منحوس کرونا جهادگران در رامشیر اقدام به برپایی ایستگاه سلامت با توزیع ۱۵۰۰ ماسک رایگان کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی خوزستان؛ سرهنگ منصوری، فرمانده  ناحیه مقاومت بسیج رامشیر اظهار داشت:بسیج در همه عرصه‌ها پیشرو خدمت است و بی منت برای رضای خدا کار می کند.

 وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در رامشیر گفت: با پیک چهارم بیماری کرونا و شرایط بحرانی کشور به ویژه در خوزستان، فعالیت بسیج درحوزه فرهنگی در قالب خدمت رسانی در فضای مجازی برای آموزش رعایت پروتکل های بهداشتی، برپایی ایستگاه سلامت و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی بین مردم و همچنین استفاده از ظرفیت آن برای اجرای برنامه‌های بصیرتی و مقاومت علوی خواهد بود.

 

معاونت سازندگی ومعاونت بهداری ناحیه مقاومت بسیج رامشیر بیان داشت: برپایی ایستگاه‌های سلامت تحت عنوان "شهیدسلیمانی" و توزیع ۱۵۰۰ ماسک و ارائه خدمات بهداشتی، آموزشی و ضدعفونی  توسط گروه های جهادی شهید عبدالقادر آلبوغبیش و شهید مهدی کناوی غبیشی با همکاری معاونت بهداشت و درمان شهرستان، فرماندار( دکتر عبادی)، بخشداری مرکزی و شهردار مشراگه با هدف ارائه خدمات بهداشتی و کمک به کادر درمان و کاهش مراجعه به بیمارستان‌ها برای قطع زنجیره کرونا از جمله برنامه های جهادی جهادگران بسیج سازندگی بود.

 

۱

 

۲

 

۳

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.