جهادگران رامشیر در جبهه خدمت سازندگی

گروه جهادی شهید مهدی کناوی غبیشی اقدام به برپایی اردوی جهادی و تعمیر و بازسازی بخشی از دو خانه و یک مدرسه را به انجام رساندند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی خوزستان؛ محرومیت زدایی، رسالتی که جهادگران علم آن را به دوش می کشند، فواد پور مشکور، مسئول گروه جهادی شهید مهدی کناوی غبیشی با اشاره به اردوهای جهادی برگزار شده برای تعمیر خانه های محرومان در شهرستان رامشیر عنوان کرد: در راستای کمک به خانواده هایی که خانه شان نیاز به تعمیرات داشت با همراهی جهادگران مان در گروه شهید مهدی کناوی غبیشی بسیج سازندگی سپاه ناحیه رامشیر، ساخت حمام و سرویس بهداشتی برای یک واحد خانه و مرمت و بازسازی آشپزخانه با اندازه ۱۲ مترمربع برای یک واحد خانه دیگر با هزینه ۸۰ میلیون ریال صورت گرفت.

 

پور مشکور اضافه کرد: در این اقدام جهادی نیروهای جهادگر با کمترین امکانات کار بازسازی و تعمیرات را انجام دادند.

او ادامه داد: همچنین ترمیم مدرسه هاجر در روستای ام الصخر، بخش مشراگه به همت گروه جهادی شهید مهدی کناوی غبیشی و شهرداری مشراگه با هزینه ۱۵۰ میلیون ریال رو به اتمام هست (تعمیرات و ساخت ۴ سرویس بهداشتی).

 شایان ذکر است این گروه جهادی از سال ۹۸ تاکنون ۶ خانه را مرمت و بازسازی کردند، همچنین کار تعمیرات در ب یک باب مغازه و بازسازی و برقکاری یک مدرسه را( با هزینه های بالغ بر ۴۳۰ میلیون ریال) به انجام رسانده اند.

۱

 

۲

 

۳

 

۴

 

۵

 

۷

 

۸

 

۹

 

۱۰

 

۷

 

۱۱

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.