نسیم مهر در رزمایش ۲۳۰۰۰ نفری جهادگران خوزستان /توزیع ۶۲۰۰ کمک مومنانه در سطح استان

رزمایش بزرگ جهادگران خوزستان برای محرومیت زدایی و کمک های مومنانه با رمز یا علی ابن ابی طالب توسط سردار سلیمانی ، مسئول بسیج مستضعفین کشور آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی خوزستان؛

این رزمایش با حضور مسئول بسیج مستضعفین، مسئول بسیج سازندگی، فرمانده سپاه ولیعصر (عج) و مسئول بسیج سازندگی خوزستان و ۲۳ هزار جهادگر برگزار شد.

سردار غلام رضا سلیمانی، مسئول بسیج مستضعفین کشور در رزمایش بزرگ جهادگران خوزستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی خوزستان عنوان داشت: همچنان که در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شاهد فداکاری های جوانان و شهدا بوده ایم امروز هم در دوران شیوع ویروس کرونا با تدبیر رهبر معظم انقلاب یک بار دیگر وحدت ملی و انسجام حداکثری ملت ایران مثل دوران دفاع مقدس باعث مبارزه با این مسئله ویروس کرونا شده و شاهد همکاری مردم و جهادی ها هستیم.


سردار سلیمانی ادامه داد: اجرای طرح شهید سلیمانی توسط سپاه و بسیج در خوزستان با نهضت کمک های مومنانه و توزیع ۱۱۶ هزار بسته معیشتی و ۳۵۰۰ جهیزیه سال گذشته و امسال هم ۲۰۰ سری جهیزیه بین زوج های جوان و کم برخوردار انجام شد.

۱

وی با اشاره به رزمایش ۲۳ هزار جهادگر خوزستان  گفت: این یک اقدام شایسته و قابل تقدیر است که توسط این جهادگران بسیج سازندگی صورت گرفته و باعث کمک به مردم محروم می شود، به ویژه اینکه در شرایط گرما و افزایش مصرف برق وسایل برقی و سرمایشی مردم بیشتر در معرض خرابی ها هستند، این حرکت جهادی مبتنی بر روحیه جهادی، محوریت جوانان و امید به آینده و جهش پیشرفت در گام دوم انقلاب است.

این مقام مسئول بسیج مستضعفین را خدمتگزار مردم و حامی و پشتیبان استان ها و دستگاه های اجرایی عنوان کرد و از سپاه و بسیج سازندگی برای همیاری مردم تقدیر کرد.
سردار شاهوارپور، فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در این رزمایش  اظهار کرد: در راستای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در راستای کمک های مومنانه و محرومیت زدایی امسال بیش از ۱۶۶ هزار بسته معیشتی به مردم مناطق محروم خوزستان هدیه شده که امروز هم شاهد اعطای ۶۲۰۰ بسته کمک معیشتی در طرح شهید سلیمانی به مردم نیازمند هستیم.
سردار شاهوارپور ضمن تقدیر از جهادگران گمنام و بسیجی خدمتگزار مردم گفت: موضوع وسایل سرمایشی برای مردم خوزستان موضوع مهمی است و ۲۳ هزار  جهادگر در سراسر استان آماده هستند تا طی سه ماه به مردم خوزستان خدمت رسانی کنند و کار تعمیرات وسایل سرمایشی آن ها را به انجام برسانند.
 

۳

 

سرهنگ زبیدی، مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان  عنوان کرد: در استان خوزستان به طور میانگین هر دو هفته یکبار رزمایش کمک مومنانه در سطح استان برگزار شده است، در کنار این کمک های معیشتی  شاهد برگزاری  رزمایش تعمیرات ۱۰۰۰ واحد مسکونی بودیم.

سرهنگ زبیدی گفت: ۲۳ هزار جهادگر به تعداد شهدای خوزستان و گرامیداشت یاد این عزیزان تا پایان شهریور ماه با شعار «هیچ‌خانواده ای بدون سیستم سرمایشی تابستان را سپری نخواهد کرد»  کار تعمیر، تجهیز و نصب

سیستم های سرمایشی را انجام خواهند داد.

 

۳

 

۴

 

۶

 

۷

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.