افتتاح دومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون در شهرستان کارون

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی خوزستان؛ دومین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کووید۱۹ با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه کارون، رئیس شبکه بهداشت و درمان و دیگر مسئولین در سالن 9 دی سپاه شهرستان کارون افتتاح شد.

سرهنگ سید معاد موسوی فرمانده سپاه کارون در این افتتاحیه گفت: بسیج و سپاه با آمادگی کامل تمام امکانات و تجهیزات و نیروی انسانی خود را در اختیار مرکز بهداشت و درمان شهرستان کارون برای مقابله و پیشگیری از ویروس منحوس کرونا قرار داده است.

وی افزود: در تلاشیم با افزایش این مراکز، بستری فراهم کنیم تا مردم بتوانند در کمترین زمان در این مراکز تجمیعی برای تزریق واکسن عمومی اقدام کنند.

شایان ذکر است این مرکز در محل سالن ورزشی ۹ دی سپاه شهرستان کارون راه اندازی شده است و با بهره برداری از آن ظرفیت فرایند واکسیناسیون در این شهرستان افزایش می یابد.

لازم به یادآوری است که این مرکز در راستای اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی توسط سپاه شهرستان کارون راه اندازی شده است و برای گروه های هدف واکسن تزریق می کند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.