به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی خوزستان؛ از آنجایی که خوزستان قطب پرورش محصولات کشاورزی مختلف و فعال در زمینه دامپروری است و با توجه به خاک حاصلخیز و قابل کشت آن زمینه برای فعالیت کشاورزی و دامپروری فراهم است هرچند کمبود آب و تنش آبی کشاورزان را با چالش مواجه می کند اما این موضوع مانع فعالیت کشاورزان نشده و بلکه آن ها را به سمت و سوی کشاورزی با مصرف کمتر آب و کاشت محصولات کم آب سوق داده است.

مجید چریم، مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج کرخه از برپایی کلاس آموزشی دامپروری و کشاورزی برای بسیجیان این شهرستان خبر داد و گفت: قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی کرخه کلاس پرورش دام طیور وکشاورزی برای متقاضیان وام اشتغالی باهمکاری سازمان جهاد کشاورزی برگزار کرد.

چریم ادامه داد: این دوره آموزشی با حضور ۴۸ نفر و به مدت زمان ۶۰ ساعت برگزار شد که در پایان گواهی به افراد اعطا شده و راهکار دریافت وام اشتغال در اختیار آن ها قرار می گیرد تا فعالیت کارآفرینی خود را آغاز کنند.

وی اضافه کرد: همچنین تشکیل جلسه اقتصاد مقاومتی ومعرفی مشاغل به جوانان و بسیجیان بیکار شهر شاوورتوسط معاونت بسیج سازندگی ناحیه کرخه صورت گرفت.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.