به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی خوزستان؛ گروه جهادی موعود  شهرستان رامهرمز  به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه و جهادکشاورزی شهرستان در جهت توانمندسازی علاقه مندان به مشاغل خانگی اقدام به برگزاری دوره آموزشی فرآوری محصولات باغی و زراعی ویژه بانوان در بسیج نمودند. 

این دوره ی آموزشی  با حضور مربی آموزش محصولات زراعی و باغی به تعداد بیش از ۶۰ نفر داوطلب خواهر در رشته های فرآوری سبزیجات و بسته بندی آن به مدت یک روز کاری برگزار شد. 


اسکندری، مسئول بسیج سازندگی ناحیه رامهرمز  نیز با حضور در  کلاس های آموزشی هدف از برگزاری این دوره ها را توانمندسازی بانوان بسیجی در رشته های مشاغل خانگی و ایجاد اشتغال زایی در شهرستان عنوان کرد و گفت:  الحمدالله بانوان رامهرمزی با علاقه مندی به مشاغل خانگی توانسته اند از ظرفیت خیلی خوبی که در شهرستان رامهرمز وجود دارد در زمینه کشاورزی و محصولات باغی و زراعی این فرصت را غنیمت دانستند و امروز با کمک گروه های جهادی  و با هماهنگی و همکاری سپاه و اداره جهادکشاورزی، برای علاقه مندان دوره ی آموزشی برگزار گردید.

وی افزود: پس از توانمندسازی و صدور مدرک پایان دوره رسمی،  تسهیلات متناسب و کم بهره داده ارائه خواهدشد تا زمینه خوداشتغالی در شهرستان فراهم شود و اقشار بیکار بتوانند از این فرصت جهت معیشت زندگی خود بهره مند گردند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.