به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی خوزستان؛ 

این نمایشگاه عکس با موضوع عملکرد گروههای جهادی به همت گروه های جهادی بسیج سازندگی سپاه شوش در مصلی نماز جمعه شهرستان برگزار شده است.

آثار حاضر در این نمایشگاه به روایتگر تصویری از  محرومیت های موجود در شهرستان شوش و نقش گروههای جهادی را در امر محرومیت زدایی و بیان این محرومیت ها است.

نکته ی حائز اهمیت در این رویداد فرهنگی این است ،  تعامل بین گروههای جهادی ، محرومیت های شهرستان به گونه ای هنرمندانه به تصویر کشیده شده است.
هدف از برپایی این نمایشگاه این بوده است که این شهرستان اگرچه از لحاظ توسعه یافتگی با محرومیت مواجه است، اما مردم آن از صفا و صمیمیت ویژه ای برخوردارند و  آنها را سزاوار هر گونه اقدامی در راستای رفع محرومیت ها هستند.

 قطع به یقین می توان گفت که این روایت تصویری می تواند، اقدام فرهنگی موثر و اهرم مناسبی برای تنویر افکار عمومی و تغییر نگرش مدیران نسبت به این محرومیت ها ، تعامل بسیجیان در اشاعه روحیه جهادی در راستای ریشه کن کردن محرومیت های شهرستان باشد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.