سردار شاهوار پور؛

خدمت جهادی در خوزستان شیرینی و سختی های فراوان دارد / هر مسئولی توان خدمت ندارد، مسئولیت نگیرد

سردار حسن شاهوارپور گفت : فرمایشات مقام معظم رهبری فصل الخطاب است و مسئولین باید توجه کنند،کوتاهی در انجام مسئولیت خیانت در امانت ، مردم و شهدا است. مسئولینی که از مسئولیت شانه خالی می کنند، خائن به مردم و مملکت هستند و نتیجه کوتاهی آنها مشکلاتی است که امروز به کشور و مردم تحمیل شده است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی خوزستان؛ سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار رهیاب، پیرامون رمز موفقیت و برتری سپاه خوزستان در جشنواره کشوری مالک اشتر اظهار کرد : کسب این رتبه بواسطه پیوند اخلاص در عمل ،روحیه جهادی و الگوگیری مجموعه تشکیلات سپاه خوزستان از منش شهداست.

وی با توصیه به مسئولین در راستای پیاده سازی چنین الگویی جهت افزایش خدمات رسانی به مردم، افزود : انسان در هر جایگاهی که باشد و هرکاری که میخواهد انجام دهد، باید خدا را در نظر داشته باشد،زیرا انقلاب اسلامی با خون شهدا به این مرحله رسیده و ادامه مسیر نیز غیر از خدمت به مردم نیست، لذا اگر هر فرد یا ارگانی ،خدمت جهادی را برای خدا دنبال کند حتما خدا نیز توجه و برکت در نتیجه آن عمل قرار خواهد داد. 

 فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) گفت : در استان خوزستان بواسطه وسعت جغرافیا، مشکلات و محرومیت عدیده، خدمت جهادی شیرینی و سختی های فراوان دارد ، سپاه خوزستان و مجموعه همکاران ما نیز با نگاه خدمت به مردم در راستای اعتلای انقلاب اسلامی با سختی ها و کمبود ها دست و پنجه نرم می کنند.

سردار شاهوار پور با اشاره به اینکه الگو و روحیه جهادی همکاران ما در مجموعه سپاه خوزستان برگرفته از الگوی مقام معظم رهبری است ،تاکید کرد : سپاه خوزستان با الگوگیری از نقشه راه ترسیم شده توسط مقام معظم رهبری مبنی بر خدمت بی منت و جهادی برای مردم، توانست با تلاش شبانه روزی در رقابت های کشوری و جشنواره مالک اشتر که مهمترین جشنواره کشوری است رتبه برتر کسب کند،این موفقیت حاصل زحمات کلیه خواهران و برادرانی است که در مجموعه سپاه حضرت ولی عصر (عج) مشغول خدمت هستند و بنده نیز بعنوان خادم ،افتخار همراهی با این عزیزان را دارم .

وی ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی مجموعه سپاه حضرت ولی عصر (عج) با بیان اینکه در خوزستان کار روی زمین مانده زیاد است، یادآورد شد : مردم محروم ، حاشیه نشین در مناطق دورافتاده نگاهشان به خدمت رسانی سپاه می باشد، لذا کسب رتبه برتر سپاه خوزستان به این معنا نیست که عزیزان امسال رتبه برتر را کسب کردند،کم کار شوند. قطعا تداوم خدمت جهادی ، برکت معنوی فراوان دارد که در روزهای سخت و بحرانی گره گشای کارها برای خدمت بیشتر به مردم است.

سردار شاهوار پور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه پست و مسئولیت در جمهوری اسلامی امانت و وظیفه مسئولین امانت داری است، افزود : فرمایشات مقام معظم رهبری فصل الخطاب است و مسئولین باید توجه کنند،کوتاهی در انجام مسئولیت به معنای خیانت در امانت ، مردم و شهدا است. مسئولینی که از مسئولیت شانه خالی می کنند، خائن به مردم و مملکت هستند و نتیجه کوتاهی آنها مشکلاتی است که امروز به کشور و مردم تحمیل شده است .

فرمانده سپاه خوزستان با توصیه به مسئولینی که توانایی خدمت جهادی به مردم را ندارند، گفت : جمهوری اسلامی در این مقطع زمانی، نیازمند خدمت به معنای کامل است، بنا بر فرمایشات رهبر انقلاب، هر مسئولی توان خدمت ندارد مسئولیت نگیرد ، از این رو افرادی که برای مطامع مادی و دنیایی بدنبال پست و مقام باشند به خود و مردم خیانت می کنند اما چنانچه در جمهوری اسلامی با نگاه معنوی در پست و مقام خدمت جهادی انجام شود ،مردم طعم شیرین خدمت بی منت را حس خواهند کرد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.