بمناسبت هفته بسیج و رزمایش جهادگران فاطمی۲؛

توزیع ۱۰۰۰ بسته کمک مومنانه در رزمایش جهادگران شوش دانیال

به همت قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه ناحیه شوش دانیال علیه السلام،گروههای جهادی بسیج شرکت کننده در رزمایش جهادگران فاطمی 2 تعداد 1000بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی خوزستان؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش دانیال با گرامیداشت هفته بسیج و اشاره به رزمایش جهادگران فاطمی ۲ عنوان کرد: در این هفته و در قالب رزمایش جهادگران فاطمی ۲ توسط گروه های جهادی به اجرا در آمد در این رزمایش در ۱۲ عرصه، ۳۰ گروه جهادی ۳۰۰ نفراز بسیجیان در این رزمایش سازماندهی شده و فعالیت دارند.

سرهنگ دوم پاسدار سید عطاءالله موسوی با تاکید بر اینکه یکی از عرصه ها و کارهایی که در قالب رزمایش جهادگران فاطمی اجرایی می کنیم رزمایش کمک مومنانه است است که در مراحل گذاشته هم انجام شده گفت: در این مرحله ۱۰۰۰ بسته معیشتی (شامل؛ برنج،گوشت،روغن،حبوبات،شکر،ماکارونی و...)به ارزش ریالی هر بسته 800هزارتومان با همکاری بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان شوش تهیه شده است که در بین افراد کم برخوردارشهرستان توسط گروههای جهادی توزیع خواهد شد.

حجت الاسلام علیزاده، امام جمعه شهرستان شوش دانیال با گرامیداشت هفته بسیج عنوان کرد: از همه مجموعه های نیروهای جهادی و بسیجی تقدیر و تشکر داریم بابت زحماتی که در راستای کمک های مومنانه انجام می دهند، امروز هم در هفته بسیج بمناسبت بسیج مستضعفین بسته های معیشتی آماده شده که در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت، از همه عزیزان تشکر میکنیم که در شرایط سخت کنار مردم هستند و از محرومان دستگیری می کنند.

۱

 

۲

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.