با کارآفرینان؛

ایده های خلاقانه از مبارزه با کرونا تا سلامت خودروها در دستان کارآفرین جولکی  

گفتگو کردیم با فاضل مهدی نیا، کارآفرین حوزه تولید محصولات صنعتی خودرو(آب رادیاتور و...) در شهر جولکی شهرستان آغاجاری او با ایده های خلاقانه به سلامت خودروها کمک می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی خوزستان؛ شروع کار این کارآفرین اهل شهر جولکی  در حدود ۷ سال گذشته است که با تهیه چند مرحله وام های با مبالغ کم در محدوده مجموعا ۶۰ میلیون تومان از بسیج سازندگی و شخصی کار خود را با همدلی خانواده آغاز و ادامه داد.

 

او با تهیه زمین و آماده سازی کارگاه ۱۵۰ متری ایده خلاقانه کار تولید آب مقطر و آب رادیاتور را انجام داده و می گوید: دستگاه تولید آب رادیاتور را با ایده خودمان در اندازه بزرگ طراحی و راه اندازی کردیم در سطح شهرستان و منطقه اولین ها هستیم که در این زمینه فعالیت می کنیم و در تولید و کیفیت رقیب نداریم.

در کنار مردم در دوران کرونا 

آقای مهدی نیا در دوران سخت و خطرناک کرونا در جبهه سلامت حضور داشت و با تولید چندین هزار  مواد ضد عفونی کننده و ماسک  به صورت رایگان به  سلامت مردم کمک کرد.

۱

 از ۶۰۰ به ۵۰۰۰ رسیدیم 

فاضل مهدی نیا بیان می کند: در ابتدای کار صاحب زمین و کارگاه نبودیم و دستگاه های ضعیفی داشتیم اما به لطف خدا و همت خانوادگی مان سرعت رشد خوبی داشتیم و علاوه بر صاحب کارگاه شدن دستگاه های بیشتری خریداری و سرعت تولید را بیشتر کردیم.

او عنوان می کند: در سال های ابتدایی کار روزانه ۱۰۰ تا ۱۵۰ بسته ۶ عددی آب رادیاتور تولید داشتیم که با گسترش کار و تجهیزات بهتر به روزانه ۵۰۰۰ بطری در روز رسیدیم که در ماه مجموعا در حدود ۱۵۰ هزار ظرف ۲و نیم لیتری می رسد.

این کارآفرین برتر و شناخته شده از تنوع محصولات تولیدی می گوید و بیان می کند: آب رادیاتور، آب مقطرو شیشه شوی از محصولات تولیدی ماست، و البته ضد یخ و ضد گرمای خوزستان هم نوعی آب رادیاتور مخصوص است که برای گرمای هوای خوزستان طراحی و آماده شده است.

 

فرمول اختصاصی برای خوزستان/ آب رادیاتور نانو

گرمای سوزان خوزستان نقطه جوش هر خودرویی را عصبانی می کند با اختراع و ایده آب رادیاتور ویژه خوزستان آقای مهدی نیا جز اولین کسانی است که این ایده را اجرایی کرد تا به سلامت خودروها کمک کند و آب رادیاتور را در دمای بین ۶۰ تا ۹۰ درجه نگه دارد و مانع از جوش آوردن و خورندگی وسایل خودرو به ویژه سرسیلندر آن شود.

شهرهای بهبهان، امیدیه، هندیجان، رامشیر، میانکوه، آغاجاری و استان کهگیلویه و بویراحمد طرفداران محصولات صنعتی آقای مهدی نیا هستند .

۲

شروع اشتغال از خانواده تا برای ۲۵۰ نفر 

آقای مهدی نیا به همراه فرزندان و همسرشان آغازگر این تولید بودند و حالا با همت مضاعف و تلاش های فراوان ۳ نفر به طور مستقیم و ۲۵۰ نفر به طور غیر مستقیم از برکت سفره این کارآفرینی بهره مند می شوند.

 

وام های کارگشا

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج آغاجاری با اشاره به حمایت از مشاغل خانگی و کارآفرینان می گوید: ناحیه مقاومت بسیج آغاجاری برای حمایت از کارآفرینان و کمک به تجهیز کارگاه ها و رونق اشتغال آن ها در یک سال گذشته ۳۴ وام ۲۵ تا ۱۰۰ میلیونی و ۱۵ وام با همکاری کمیته امداد در همین محدوده اعطا کرده است و باعث ایجاد اشتغال برای ۴۳ کارآفرین گردیده است.

تاجگردون اضافه کرد: با همت جهادی ۳۴ کارگاه اشتغال در زمینه های ترشی جات، صنایع دستی، کپوبافی، پرورش دام های سبک و سنگین، آب رادیاتور و... ایجاد و حمایت شده است.

 

متخصص فنی در طراحی دستگاه صنعتی 

این کارآفرین با ۵۳ سال سن، از دوره جوانی بیش از ۳۰ سال در پروژه‌های فنی و تخصصی نفت فعالیت داشته و این مهارت و تجربه خود را با تولید دستگاه با ابعاد بزرگتر در حوزه تولید آب مقطر و آب رادیاتور طراحی و اجرایی کرده است.

خبرهای خوب در راه است

آقای مهدی نیا از برنامه های پیشرو برای ایده های جدید خود گفت تا به مردم منطقه و شهرستان و حتی استان خود کمک کند، ایده ای که به کاهش سختی آب منطقه کمک می کند و به جای هزینه های بالا و گزاف با هزینه خیلی کمتر اجرایی می شود، برای این کارآفرین آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.

 

۳

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.