سرهنگ موسوی بیان کرد:

احداث دهکده اقتصاد مقاومتی در ایذه، گام موثر در اشتغال و تولید

مسئول بسیج سازندگی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان از کلنگ زنی احداث دهکده اقتصاد مقاومتی در راستای رونق تولید و اشتغال پایدار خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی خوزستان؛ سرهنگ سید اسلام موسوی با اشاره به برگزاری آیین کلنگ زنی دهکده اقتصاد مقاومتی با تدبیر فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان در شهرستان ایذه عنوان داشت: 
دهکده اقتصاد مقاومتی در راستای اشتغالزایی و رفع موانع تولید  در دستور کار قرار گرفته است.

۱


وی ادامه داد: در فاز اول این دهکده به مبلغ ده میلیارد تومان سرمایه گذاری و ۸۰ نفر مشغول به کار خواهند شد و در فازهای بعدی با توسعه این طرح و دهکده می توانیم افراد بیشتری را مشغول به کار کنیم.


مسئول بسیج سازندگی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با تاکید بر هدف احداث دهکده های اقتصاد مقاومتی بیان کرد:  بستر سازی و تسهیل گری برای افرادی که فن و علم کارها و امورات اشتغالزایی را دارند اما پشتیبانی لازم را ندارند ما با پشتیبانی این کارآفرینان بسترهای لازم را برای رشد و توسعه اشتغال فراهم خواهیم کرد.


سرهنگ موسوی اظهار کرد: علاوه بر شهرستان ایذه ما این طرح را در سراسر استان در دستور کار خواهیم داشت تا بتوانیم الگویی باشیم برای کسانی که برنامه های اشتغالزایی را دارند ودولت هم در این راستا حمایت کند تا بتوانیم این طرح را فرا گیر کنیم.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.