سردار باقری بیان داشت:

کمک به اقتصاد و معیشت مردم در دهکده های اقتصاد مقاومتی

جانشین فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان در آیین کلنگ زنی دهکده اقتصاد مقاومتی ایذه از برنامه های سپاه برای احداث ۵ دهکده اقتصاد مقاومتی در خوزستان و نقش آن ها در کمک به مقابله با تحریم ها و اقتصاد گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی خوزستان؛ سردار باقری، جانشین فرمانده سپاه ولی عصر عج خوزستان در آیین کلنگ زنی احداث دهکده اقتصاد مقاومتی ایذه عنوان داشت: یکی از برنامه های که مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به تبع آن سپاه ولی عصر (عج) خوزستان در دستور کار خود قرار داده است بحث مقابله با تحریم های که دشمنان بر علیه جمهوری اسلامی  پیاده سازی می کنند به ویژه در حوزه اقتصاد، معیشت مردم و تولید است.


سردار باقری بیان کرد: بنابر برنامه های صورت گرفته توسط مجموعه سپاه ولی عصر (عج) خوزستان مقرر است پنج دهکده اقتصاد مقاومتی دیگر در سطح خوزستان اجرایی شود.

 وی افزود: این دهکده های اقتصاد مقاومتی  در شهرستان های دشت آزادگان، شوشتر، اهواز، لالی، اندیکا و امروز در  ایذه با کمک مجموعه شورای برنامه ریزی استانداری و قرارگاه جهادی حضرت ابوالفضل آغاز به کار می کند.


وی افزود: امروز در شهرستان ایذه آیین کلنگ زنی این دهکده اقتصاد مقاومتی را در دستور کار قرار دادیم.

جانشین فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به اینکه در این دهکده ها  دو‌ موضوع مهم اشتغال و تولید را دنبال می کنیم گفت:  در فاز اول ۸۰ نفر را در این پروژه مشغول به کار خواهیم کرد بخش دوم کمک به تولید است که بتوانیم به مجموعه دولت  در راستای خنثی سازی تحریم های دشمنان در حوزه اقتصاد و معیشت کمک کنیم.

سردار باقری ادامه داد: این دهکده ها  در بخش های تولید میوه های گلخانه ای، شیلات، کشاورزی، دامپروری و کشتارگاه دام و طیور فعالیت خواهند داشت.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.