امروز انجام شد:

بازدید استاندار، فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان و هیات همراه از دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی

در بازدید مسئولین استان از دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی شهید فرجوانی بر توجه به امنیت غذایی و صرفه اقتصادی این دهکده ها تاکید شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی خوزستان؛ 

در این بازدید سردار شاهوار پور، فرمانده سپاه ولیعصر عج خوزستان، علی اکبر حسینی محراب  استاندار، سرهنگ سید اسلام موسوی، مسئول بسیج سازندگی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان و هیات همراه حضور داشتند.

 

در این بازدید استاندار با توجه  به اهمیت موضوع بحث  امنیت غذایی و کمک به کشاورزان منطقه بر این  موضوع تاکید کرد تا کمک های بیشتری به این دهکده های اقتصاد مقاومتی صورت بگیرد و تعداد بیشتری در سطح استان احداث گردد.

موضوع گلخانه ها و صرفه اقتصادی آن ها با توجه به کمبود آبی که در منطقه وجود دارد،  موضوعاتی خوبی مورد بررسی قرار گرفت، استاندار هم در بحث اعتبارات، تسهیلات کمک به کارگاه های زود بازده، وام ها و  صندوق های قرض الحسنه کم بهره و... مسائل و مساعدت هایی مطرح شد.

همچنین مقرر شد در آینده نزدیک جلسه با تمام گروه های جهادی در سطح استان  گرفته شود تا کمک رسان دولت باشند تا در استان خوزستان در بحث پروژه های عمرانی فرهنگی و محرومیت زدایی به ویژه جهادی ها  کمک کنند.

 

 

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.