با همت جهادی

تهیه و توزیع بسته های نوشت افزاربین نیازمندان آبادان

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای ذوالفقاری سپاه ناحیه آبادان از تهیه و توزیع ۶۰بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند توسط گروه جهادی شهید علی عیسی زاده به مناسبت دهه فجر  خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع ‌رسانی بسیج سازندگی خوزستان: فرمانده حوزه  مقاومت بسیج شهدای ذالفقاری  سپاه ناحیه آبادان بیان نمود: گروه جهادی شهید علی عیسی زاده  با درنظر گرفتن و شناسایی دانش آموزان نیازمند یتیم وکم در آمد  با کمک مدرسه حوزه استحفاظی پایگاه ها وبه مناسبت ایام الله دهه فجر برای تهیه لوازم التحریر اقدام کردتند.

موسوی افزود:  در یک اقدام فوری و جهادی با کمک خیرین منطقه نسبت به تهیه لوازم التحریر که اکثر دانش آموزان با این مشکل مواجه شده بودند و دیگر رقبتی به ادامه تحصیل نداشتند و با وجود شرایط کنونی و کم شدن درآمدها و تعطیلی بیشتر مشاغل گروه جهادی این حوزه  توانست 60 بسته  لوازم تحریر را تهیه و بین دانش آموزان نیازمند و محتاج در این ایام پر فضیلت دهه فجر  توزیع کند.

وی از پایگاه های مقاومت  خواستند که همانند گروه جهادی خود را نسبت به تهیه لوازم التحریر به کمک خیرین و کسانی که می توانند کمک کنند فعال کنند و دانش آموزان نیازمند و محتاج را شناسایی و آسیبی که از کمبود وسایل و لوازم تحصیل با آن رو به رو هستند را برطرف کنند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.