در فینال مسابقات جهادگران؛

از میدان خدمت تا میدان قهرمانی/ برد شیرین جهادگران خوزستان در مسابقات فوتسال کشوری

مسئول بسیج سازندگی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با تبریک قهرمانی تیم فوتسال جهادگران استان در رقابت های کشوری از روحیه جهادی پهلوانی و نشاط در این مسابقات گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی خوزستان؛ سرهنگ سید اسلام موسوی، مسئول بسیج سازندگی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان عنوان کرد: در ایام  خجسته که مزین به میلاد با سعادت علمدار دشت کربلا، حضرت ابوالفضل (ع)، امام حسین (ع) و روز پاسدار است به یمن این روز مقدس، تیم فوتسال جهادگران استان خوزستان توانست در مسابقات کشوری به مرحله فینال صعود و قهرمان شود.

سرهنگ موسوی اظهار کرد: این دوره از مسابقات که به یاد شهدای جهادگر برگزار شده است، در راستای ایجاد شور و نشاط و همدلی دوستانه بین نیروهای جهادی و مخلص برپا گردیده است.

وی ادامه داد: خدا را شاکریم که تیم فوتسال جهادگران بسیج سازندگی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان  که از میدان جهاد و خدمت مومنانه در میدان ورزش و مسابقات حضور پیدا کرده در این دوره از مسابقات جام سربلندی را بالای سر بردند.

شایان ذکر است مرحله منطقه ای و استانی رقابت های فوتسال جهادگران استان خوزستان در بهمن ماه در سطح شهرستان ها بین ۳۱ تیم برگزار و در مرحله استانی ۶ تیم در شهر اهواز باهم رقابت کردند و در نهایت یک تیم در مرحله کشوری حضور یافت.

 

۱

 

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.