رییس سازمان بسیج دانش آموزی کشور؛

آغاز فعالیت قرارگاه جهادی و خدمت رسانی بسیج دانش آموزی/ همه باهم در خدمت بی منت به ولی نعمتان انقلاب

سردار باستان در افتتاحیه فعالیت های قرارگاه جهادی بسیج دانش آموزی با گرامیداشت یاد شهدا و ابراز خرسندی از حضور در کنار مردم پر افتخار خوزستان، از آغاز به کار فعالیت ۵۰ گروه جهادی خدمت رسان دانش آموزی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی خوزستان؛ فعالیت قرارگاه جهادی و خدمت رسانی بسیج دانش آموزی روز یکشنبه با حضور رییس سازمان دانش آموزی کشور در یادمان فتح المبین شوش آغاز شد.

 

 مسوول سازمان بسیج دانش آموزی کشور در آیین افتتاحیه این قرارگاه جهادی در منطقه فتح المبین شوش با گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم، امنیت، سلامت و شهدای فتح المبین از جمله شهید حسن درویشی گفت: امیدواریم دانش آموزان در درس‌ها موفق باشند و کیفیت آموزشی را در برنامه داشته باشند.

 

سردار مجتبی باستان با ابراز خرسندی از حضور در کنار مردم پرافتخار و بصیر خوزستان افزود: قرارگاه جهادی و خدمات رسانی بسیج دانش آموزی با حضور ۵۰ گروه جهادی که ۲۰ گروه آن متعلق به شهرستان‌های شوش و کرخه است آغاز شد.

 

وی افزود: خدماتی، چون مرمت، تعمیر و رنگ آمیزی ۲۰ مدرسه، توزیع یکهزار بسته معیشتی به دانش آموزان و خانواده‌های نیازمند، کاشت بیش از یکهزار اصله نهال مثمر و غیرمثمر و برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی ورزشی از جمله برنامه‌های این قرارگاه جهادی در ۲۰ روستای منطقه است.

 

مسوول سازمان بسیج دانش آموزی کشور با اشاره به نقش تربیتی این قرارگاه جهادی گفت: آثار تربیتی دانش آموزان نخستین حسن این قرارگاه جهادی است و باعث می‌شود دانش آموزان به عنوان مدیران آینده وقتی در مدار خدمت رسانی به مردم به عنوان، ولی نعمتان انقلاب مسوولیت پذیر باشند.

 

وی ادامه داد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، بیانیه گام دوم انقلاب و سند بسیج بر حضور دانش آموزان در عرصه‌های انقلاب تاکید دارند که با حضور دانش آموزان در این قرارگاه و شرکت در این عرصه تربیتی، بخشی از این سند‌ها محقق می‌شود.

 

باستان اظهارکرد: وقتی اهالی منطقه خدمات دانش آموزان را می‌بینند مشارکت می‌کنند و گروه‌های جهادی نیز موفق به ارائه خدمات بیشتری می‌شوند.

 

وی به بصیرت و شجاعت دانش آموزان حاضر در این قرارگاه اشاره کرد و افزود: حضور ۲۰ گروه جهادی منطقه نشان می‌دهد که دانش آموزان علاوه بر تحصیل در خدمت به مردم نیز پای کار هستند

 

مسوول بسیج دانش آموزی کشور اضافه کرد: دشمن از مهرماه جنگ ترکیبی را آغاز کرده تا بین جوانان و انقلاب فاصله بیندازند، ولی دانش آموزان همیشه پای کار بودند.

وی به دیگر اقدامات انجام شده در سایر نقاط کشور اشاره کرد و افزود: برگزاری اردوی راهیان پیشرفت، راهیان نور، کرسی آزاداندیشی در مدارس و زنگ گفتگو توسط دهه هشتادی‌ها در مدارس از جمله اقدامات انجام شده در راستای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن است.

سردار باستان با تاکید بر ضرورت تداوم راه شهدا گفت: به دشمنان نظام جمهوری اسلامی اعلام می‌کنیم این دانش آموزان تصویری از دهه هشتادی‌های انقلاب هستند که می‌خواهند راه شهدا را در یادمان شهدای فتح المبین ادامه دهند؛ امیدواریم مسوولان ما در منطقه کمک کنند تا خدمات به نحو احسن ارایه شود.

وی از مسوولان سپاه حضرت، ولی عصر (عج) و آموزش و پرورش خوزستان ودیگر مسوولان منطقه بابت زحماتی که برای این قرارگاه کشیدند، قدردانی کرد.

 

رییس سازمان بسیج دانش آموزی خوزستان نیز گفت: این منطقه را برای فعالیت قرارگاه خدمت رسانی بسیج دانش آموزی انتخاب کردیم، زیرا پیروزی عملیات فتح المبین در دوران دفاع مقدس آغازی بر فتح الفتوح عملیات‌های دفاع مقدس بود.

 

امیر قمرزاده اظهار امیدواری کرد: دانش آموزان نیز نقشی در زیباسازی فضای مدارس شوش و کرخه داشته باشند.

وی افزود: توزیع بسته‌های معیشتی با محوریت و نقش آفرینی دانش آموزان از دیگر برنامه‌های این قرارگاه جهادی خواهد بود.

اجرای سرود از دیگر برنامه‌های افتتاحیه قرارگاه جهادی بود.

قرارگاه جهادی و خدمت رسانی بسیج دانش آموزی با رمز لبیک یا مهدی (عج) در یادمان فتح المبین شوش آغاز شد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.