در ادامه فعالیت های جهادی

اردوی جهادی ساخت پایگاه مقاومت بسیج خواهران در گتوند


به همت گروه جهادی شهدای روستای سیدان ساخت پایگاه مقاومت بسیج خواهران در حال انجام است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی خوزستان؛ حجت الاسلام محمود عسکری  اظهار داشت: اجر جهاد و جهادگری بر کسی پوشیده نیست و فعالان این عرصه بهتر اهمیت کار در این حوزه را می‌دانند.

 

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج گتوند با بیان اینکه تشکیل گروه‌های جهادی یکی از دستاوردهای انقلاب است که نظام را بیش‌ از پیش به سوی مردمی بودن سوق می‌دهد، گفت: در قالب گروه‌های جهادی از ظرفیت خود مردم برای ارائه خدمات به مردم نیازمند استفاده می‌شود.

 

او خدمت به مردم را فلسفه تشکیل گروه‌های جهادی عنوان و تصریح کرد: برای رضایت‌مندی خداوند در این دنیا و آخرت باید کارهای جهادی انجام بدهیم که آن هم با نیت خالصانه افراد و بدون نیت و هدف خاصی محقق می‌شود.

 

عسکری با بیان اینکه در این دنیای فانی اقدامات جهادگرانه و خیرخواهانه فرصتی بوده که خدای متعال به واسطه خون پاک شهدا و در سایه انقلاب نصیب ما کرده است، خاطر نشان کرد: در زلزله ترکیه و سوریه مشخص شد که جدا از کمک به مردم کشورمان، بدون توقع به ملت‌های دیگر نیز کمک می‌کنیم‌ که این بیانگر نیت خیرخواهانه ماست.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.