در ادامه فعالیت های جهادی

برگزاری جشن و تکریم دختران آبادانی در دهه کرامت

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) از برگزاری جشن روز دختر پایگاه مقاومت بسیج خواهران محبان الزهرا(س) _ آبادان در دبیرستان دوره اول نفیسه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی خوزستان، فرمانده حوزه بسیج حضرت زینب (س) ضمن گرامیداشت آغاز دهه کرامت و تبریک میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر، طی مصاحبه با خبرنگار عنوان کرد : با همکاری سازندگی ناحیه و حوزه حضرت زینب (س) و به نیابت از شهیده شاخص سال شهیده شهناز حاجی شاه جشن روز دختر در مدرسه نفیسه واقع در منطقه محروم ذوالفقاری برگزار شد. 

 

وی در ادامه تصریح کرد : از جمله برنامه های اجرایی حضور سخنران و مشاور حوزه علمیه ، سازمان بهداشت و بیان جایگاه دختران در قرآن و سیره اهل بیت علیهم السلام است.همچنین ایشان به حیا و عفاف به عنوان ویژگی برتر دختران و شأن بالای آنها عنوان کرد.از دیگر موضوعات تبیین شده برای دختران حاضر می شود به بیان جایگاه حضرت معصومه و لزوم الگو گیری از ایشان به عنوان دختر برتر در سبک زندگی خود،حفظ حجاب و عفاف جهت تکریم نفس و حفظ امنیت و جلوگیری از آسیب های پرخطر اجتماعی ،بیان خاطرات در رابطه با چادری شدن و غیره اشاره کرد.

 

فرمانده حوزه حضرت زینب (س) در انتها ، افزود: این برنامه با اهداف ایجاد نشاط،تکریم جایگاه دختران در اجتماع ،تبیین و ترویج عفاف و حجاب در این منطقه محروم و آسیب دیده انجام شد. از جمله برنامه های اجرایی دیگر میشود به قرائت قرآن با دعوت ،مداحی و مولودی خوانی ،برگزاری مسابقه فرهنگی پرسش و پاسخ از بیانات سخنران،اهدای هدیه (روسری) به دختران با نام مبارک فاطمه (س) ,برگزاری مسابقه تفریحی جورچین کلمات و ساخت جمله و عبارت تربیتی ،اهدای هدیه به برندگان با تقدیم ۳عدد رو سری و ۱۴عدد دستبند دخترانه و در نهایت پخش ۱۲۰ پرس غذای گرم بین دختران دانش آموز اشاره کرد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.